
Bank
Realiseer uw financiële doelen met Miglia als betrokken partij
Met 4 kantoren beschikken we dan misschien niet over de ruime geografische spreiding eigen aan grootbanken, maar wél over de vrijheid en onafhankelijkheid om u álle bankproducten aan te bieden zonder gelimiteerd te worden door de grenzen van een entiteit. Met andere woorden: niet het belang van de bank staat voor ons voorop, maar wel dat van u als klant.
Meerwaarde op mensenmaat
Geen twee mensen zijn hetzelfde, dus waarom zou uw verzekeringsbehoefte identiek zijn aan deze van een ander? Bij Miglia bieden we een breed scala aan verzekeringsproducten aan die hieraan tegemoet te komen, of u nu op zoek bent naar een basispolis of een uitgebreide dekking, en dit binnen of buiten de kantooruren.
Lage drempel, hoge betrokkenheid
Omgekeerd evenredig aan de drempel van onze kantoren, is het engagement van onze mensen, meer bepaald uw persoonlijke relatiebeheerder. Hij of zij is perfect op de hoogte van uw polissen, en neemt proactief het voortouw om deze door veranderende omstandigheden bij te sturen.
Bereidwilligheid tot weerwerk
Verwacht bij Miglia geen ja-knikkers. Want wees gewaarschuwd: wanneer we van oordeel zijn dat een bepaalde polis u beter gediend zou zijn dan dewelke u in gedachten had, durven we weldegelijk ‘neen’ te zeggen. Alles om u het best mogelijke product voor úw eigenste situatie te kunnen serveren.
Niet product-, wel kennisgestuurd
Hoewel Miglia dezelfde producten kan aanbieden als alle andere grootbanken, laten we ons hier niet door leiden. We hoeven immers geen setje van producten aan te prijzen om toch maar bepaalde van bovenaf opgelegde quota te halen. Liever grijpen we onze technische expertise en onze kennis op vlak van wetgeving aan om net dát product aan te bevelen dat voor u persoonlijk het best geschikt is.
Lage drempel, hoge betrokkenheid
Een van de vier voordeuren van onze filialen - maar net zo goed SMS, whatsapp of het mobiele nummer - vormt de poort tot uw persoonlijke relatiebeheerder. Hij of zij kent u, en de beleggingen en kredieten in uw portefeuille. Vergeet wachtrijen of chatbots, reken op de warmte van persoonlijk contact. Want voor uw vermogen doen onze mensen alles wat in dat van hen ligt.
Bereidwilligheid tot weerwerk
Ziet u Miglia als een internetbank waar u zelf moet aangeven welke beleggingen of spaarformules wil, dan komt u geheid van een kale reis terug. Met empathie en engagement voeren we immers niet noodzakelijk uit wat u van ons verwacht, wél wat u het beste dient. Alles om u het best mogelijke product voor úw eigenste situatie te kunnen serveren.

Onze kantoren
